Thursday, May 21, 2009

ზნ


გადაწყდა!
მივემგზავრები
მადრიდს
არა და
რაჭას..
უფრო სწორად ზნაკვას...
ჰხო
ნუ თქვენთვის ზნაკვა ერთ-ერთი იმ სოფლეთაგანია, რომელთა მრავასახეობებიც საქართველოში მრავლად მოიპოვება
მაგრამ
ჩემთვის ისაა.... რა ჰქვია....
დიდი დაბრუნება!
200 წლის შემდეგ.
ჰხო, ყველაფერი ისე მოხდა
როგორც ხდებოდა ხოლმე
და
ყველაფერი ახლაც ისე ხდება
როგორც ხდება ჰხოლმე...
200 წლის წინ ჩემი ბაბუის ბაბუის ბაბუის ბაბუამ
ნუ ან ერთი ბაბუით მეტმა
ან ნაკლებმა
მოკლა თავადი
და
ჰერიჰერი შიომღვიმესაკენ...
სულ ესაა რაც მე ჩემი წარმომავლობის შესახებ ვიცი
მას შემდეგ
იმ ბაბუის არც შვილიშვილი
და
არც იმის შვილიშვილი
და
არც იმის შვილიშვილი
ზნაკვაში აღარ დაბრუნებულა
ჰხოდა ისა...
მისია ნომერი 92832
დაბრუნება..
ფესვები
სისხლის ყივილი
და
სხვა გულის ამაჩუყებელი ფრაზები...
როგორც ყოველთვის - როცა ისედაც უნდა მოხდეს, რაც მოსახდენია
როცა გადაწყევტილება უკვე მირებულია
როცა 24 საათით ადრე იცი სად იქნები 24 საათის შემდეგ
( ნუ მიახლოებით მაინც)
ყველაფერი ისე მარტივდება და უბრალოვდება და ისეთ მოიასამნისფრო ფერს იღებს
რომ
თითქოს
არასდროს
თიითქოს
სულსულსულსულ
არასდროს
გე20ნებოს
ახლა რომ ავდგე და მოივინახულო ჩემი ძირძველი სოფელიო
თითქოს არ დაგსიზრებოდეს, როგორ მიდიხარ ზნაკვაში
და
როგორ პოულობ მათ
ვინც
რომ
არა
შენც
არა!
თითქოს ყველაფერი სიედაც ასე უნდა მომხდარიყო...
ჰხოდა ასთრე...
მე ვიცი რომ ახლა ვერაფერს ვგრძნობ
არანაირი გამძაფრებული ემოციები
მე ვიცი, რომ ხვალ როცა ზნაკვაში ჩავალ
ჩვეულებრივ დავადგამ ფეხს ზნაკვის მიწას
და
ცრემლები არ წამომცვივდება
არც მიწას ვაკოცებ
როგორც ჩემს ფიქრებში წარმომედგინა..
ვიცი, რომ 100 წლოვანი ხეების დანახვისას ვერ გავითავისებ
რომ
ამ ხეებს ჩემამდე ჩემი ის ბაბუა უცქერდა,
რომელმააც ვინ იცის რატომ
ვინ იციცს რატომ მოკლა თავადი
და
ვის გამოც, ჩემში 1 გრამი მაინც მკვლელის სისხლი სჩქებს
და
ვის გამოც, მე ასეთი ვარ როგორიც ვარ!
ვიცი
ვიცი რომ ეს არაფერი იქნება
ვიცი
მაგრამ
ისიც ვიცი,
რომ
გაივლის
1
2
3
4
5
ან თუნდაც
7
8
9
დღე
ან
თვე
და
კვირა
ან და
წელი
და
მე შევიგრძნობ
შევისსხლძარღვებ
და
შევიძვალვებ
რომ
სადღაც შორს
შორს
შორს
შოოოოოორს
ჩემი ბაბიუს
ბაბიუს
ბაბუის
ბაბუის
ბაბუა
სულ ცოტათი მაინც
ბედნიერია
რადგან
მისმა შთამომავალმა
მისი
მოგონება ზნაკვაში 200 წლის შემდეგ ჩაიტანა.........

: )







200 წლის შემდეგ





მე რაჭველი ვარ!!!

No comments: