Tuesday, May 5, 2009

ჰხ

გუშინ ჩემს თავს შევპირდი, რომ

დღეიდან

ანუჰხთ

2009 წლის 5 მაისიდან

დიდ დეპრესიას გამოვაცხადებდი... 

ჰხო,

დაგეგმილი დეპრესია!

პრინციპში თუ შეიძლება

2 თვით ადრე დაგეგმო საპროტესტო აქცია

და

თქვა, რომ

აი

ორი თვის შემდეგ მე აღვშფოთდები

შევშფოთდები

და

დავგმობ

დეპრესიამ რა დააშავა...

მითუმეტეს,

რომ

ზოგადად დეპრესიის მიმართ ჩემი დამოკიდებულება მაქვს

კი არა და

აბა თქვენი დამოკდიებულება როგორ მექნება,

მაგრამ

მაინც...

მოკლედ, იმის თქმა მინდოდა,

რომ

ჩემი აზრით, დეპრესიაში ყოფნას დრო სჭირდება

უფრო სწორად 

თავისუფალი დრო სჭირდება...

თავისუფალი რა

სადეპრესიო დრო!

აი, რამდენჯერ მიფიქრია, რომ

ახლა რომ დრო მქონდეს

ერთ კარგ დეპრესიაში ჩავვარდებოდი და იქიდან ვერანაირი თოკი ვერ ამომიყვანდამეთქი,...

ჰხო, აი მართლა,

გაიღვიძე დილით

და

არაფერი გინდა

ცხოვრებაში

არანაირი მუღამი,

არანაირი შემართება,

არანაირი სურვილი,

არანაირი ფაქტორი,

რის გამოც

დილით გაღვიძება ღირდეს

და

ფიქრობ, რომ

აი ახლა ვიწვები ასე

და

არ ავდგები

და

მთელ ცხოვრებას ასე საწოლში გავატარებ

და

ბლაბლაბლაბალაბლა

და

ამ დროს კიდევ სადაა მაგის დრო...

სამსახურში გაგვიანდება!

იძულებული ხარ დეპრესია გადადო გვერდზე..

ჰხო, ზუსტად ასე ვფიქრობ

დი

და

გუშინ

ჩემი უსამსახუროდ დარჩენის ცნობის შემდეგ

გადავწყვიტე,

რომ

დადგა დრო დიდი დეპრესიისა!

ახლა აღარაფერი მიშლის ხელს!

გადავწყვიტე

მაგრამ რა...

დილით ისევ ჩემით გავაღვიძე თავი ჩემი 

და

ვაიძულე წამომდგარიყო

და

ყავა დაელია..

ნუ დიდი იძულება არ დასჭირდა მაგრამ მაინც...

ჰხო, კიდევ ის

რომ

ძილი იქამდე,

სანამ

არ გამეღვიძება და არ ვიფიქრებ,

რომ

აი, მორჩა

აღარ მეძინება

და

ჩემი გამოძინების შკალაზე 100% დაფიქსირდამეთქი

ჩემი ერთ-ერთი აუხდენელი 20ნებაა..

დაახლოებით 12 საათისათვის

სიზმარში შემოდის ჩემი 20 მე დან

1-1

და

ძალით მიხელს თვალებს

-

მეუბნება, რომ

უნდა გავიღვიძო!

და მეც...

ვმორჩილებ

ჰხუხ...

კი არა და

არ გამოვა ჩემგან დეპრესია : ))

და

სწორედ ეგ მაგდებს დეპრესიაში

ვაჰხთ

ცხოვრებამ მომცა

ყვეეეელანაირი შესაძლებლობა იმისათვის

რომ

ვიყო დეპრესიაში

აბსოლუტურად ყველანაირი

და

მე მაინც ვერ ვარ...

ვერ ვარ

რადგან

როგორც სიზმარების სიუჟეტებში,

როგორც ათასჯერ წაკითხულ წიგნში

როგორც მილიარდჯერ ნაანხ ფილმში

იცი როგორი იქნება დასასრული

იცი

მაგრამ

გუშლი მაინც არის უუუპატარავესი იმედი

რომ

იქნებ ახლა მაინც

იქნებ ამ ჯერზე მაინც

რაღაც შეიცვალოს

იქნებ ამ წაკითხვისას მაინც დასრულდეს ეს წიგნი ცოტა სხვანაირად

და

ყოველ ჯერზე იმედგაცრუება იმ იმედისა

რომელიც

პრინციპში არც გქონია,

ასევე ამ შემთხვევაში

იცი რომ გაივლის

გაივლის

1

2

3

შეიძლება

4

5

6

7

8

დღე

თუ არა

კვირა

და

კვირა თუ არა

თვე

და

თვე თჲ არა

წელი გაივლის

და

ამ სადეპრესიო მიზეზებიდან

1-ც კი აღარ შეგრძება

გაიცრიცებიან

და

გაწყალდებიან

და

მზეზე გაშრებიან

და

პატარა უმნიშვნელო ლაქას დატოვებენ

მხოლოდ...

მოგზაურობა დროში!

გაასწარი დროს

1 ნაბიჯით

2 ნაბიჯით გასწრება

განდგომას ნიშნავს

და

მე კიდევ ნაბიჯებს ვეღარ ვითვლი

კი არა და

რაღაც საეჭვოდ ხშირად ვუღებ

მოხუცებს სურათებს

ბოლო დროს.....








4 comments:

vasasi said...

erTi bebiac ar gamogrCa, yvela gadaige xom?..
:@

au.. babo momnatrebia..


:cry:

Lasharela said...

სიგრძეზე რატომ წერ?

ისე დადგეგმილი დეპრესია ძალიან საინტერესო იდეაა :)

ანიტა ✿ said...

ვაიმე მაგაზე მეც ვფიქრობ ხოლმე, ერთი კაი დეპრესია არც მე მაწყენდა.
სხვათაშორის გუშინ მეც დავგეგმე რო აი ერთი კვირა საერთოდ სახლიდან არ გავალ, არასად არ წავალ, არავის არ ვნახავ, ვიჯდები მთელი დღეები სახლში, ბევრს შევჭამ, ბევრს დავიძინებ და ყველას გამოვუცხაადებ რო დეპრესიაში ვართქო, მითუმეტეს რო მაქვს კიდევაც ამის მიზეზი...

მაგრამ არ გამოდის რააა...

დღეს სამსახური დავიწყე...
თან ჩვენმა კურატორმა დარეკა მოეთრიეთ ლექციებზე იარეთ თორე გაგრიცხავთო და სხვა რა გზა იყო წამოვიზლაზნე მეც დილით...
მოკლედ შენი არ იყოს და ვის ცალია დეპრესიისთვის.

მე-ხათო said...

vasasi said...

mogenatra ki ara da nu ityuebi :P she agresiulo :DDD

lasharela said...

hxo...magaria... : )) am dgis am saatidan im dgis im saatamde vacxadeb depresias :D

anne ✿ said...

depresiasac ar gaclian...cxovrebaa es? :D
movawyot akciebi chveni wili depresiis motxovnit : ))