Tuesday, June 2, 2009

2332424-2-3-4


როგორც ყოველთვის ექიმი ჰაუსი მართალია!
პირველი მობეზრება
6 თვის თავზე ჩნდება

კი არა და
პირველი გავლა


ჰხოდა

6 თვე თუ ამან არ გამმიარა
მაშინ
ისა....


კი არა და

სა20არ-სა80არია

თუუურმე
შემძლებია
ჩემი ძალა, რომელიც ცოტა მაინც მაქვს
და
ენერგია, რომელიც ასევე ოდნაობით ხარისხში გამაჩნია
და
საათები, რომელიდ დღეში მხოლდო 24 საათი მაქვს
და
დრო, რომელიც მუდამ არ მაქვს
შევალიო
და
შევასრუტო
და
შევახარჯო
და
მივცე
და
ვაჩუქო
იმას
რაც ჩემთვის
მე1000000ე
ხარისხოვანია......

ჰხახ

დასკვნა ნომერი 23324242

უმუშევრობაც გავლადია!



დასკვნა ნომერი 23324243

დრომ მოიტანა თავისი მოსატანი
დატოვა
და
წავიდა
კი არა და
დროის მოტანილს დრო წაიღებს

კი არა და
დრომ მომიტანა
დრო წამიღებს
მაგრამ ასეთს ვეღარ
გადასხვაფერადებულს....
არ მომწონს ეს ამბავი
მაგრამ
დრო
ჩემზე
უფრო
დრო
ულ






დასკვნა 23324244


როცა არსებობს
კითხვა
რატომ
და
არ არსებობს
პასუხი
იმიტომ
ცხოვრება ჯერ კიდევ ღირს
კაპიკები
მაგრამ
არაუშავს
გაივლის კრიზისი
და
ცხოვრებასაც თავისი ფასი დაედება


კი არა და

ყოველთვის
როცა
ვსვამ კითხვას
ვისთვის
და
ვერ ვპასუხობ
მე ვიწყებ
ძებნას
და
ყველაზე საინტეერსო
სწორედ ძებნის მომენტია

არადა

ზოგჯერ

თავი ჩემმი მეუბნება

”მისთვის!”
და
მე
ვჩერდები
და
მაშეშებმაშფოთებს ჩემი შეჩერებულგაქვავებულგაყინულობა....

კითხვები ბევრად სჯობია პასუხებს
მითუმეტეს
სწორ პასუხებს....

No comments: