Monday, June 18, 2012

:)

ადამიანები არ იცვლებიან!

უბრალოდ, იცვლება აღქმა...
 
1998 წელი
"დახასიათების რვეული"
:)


მე - 13 წლის 
საკუთარი თავის შესახებ :)


15 წლის შემდეგ - შეიცვალა საცხოვრებელი ადგილი. ჩემს უარყოფით თვისებებს რაემატა კიდევ რამდენიმე, დადებითზე ისევ არაფერი შემიძლია ვთქვა... გარეგნულად ისევ მსუქნად მივიჩნევ საკუთარ თავს, ისევ მოკლედ მაქვს თმა და ტუჩები არ გამზრდია  :D. ისევ მიყვარს სიცილი, ანეგდოტები, კვერცხი და.... "ცეცე" სხვა "ცეცეებმა" შეცვალეს, თუმცა ობიექტები იცვლებიან, გრძნობა იგივე რჩება .... : ))

ანუკა - ჩემი უფროსი და - 16 წლის

ვფიქრობ, რომ დღეს რომ ვთხოვო ჩემი დახასიათების დაწერა, სიტყვა-სიტყვით იგივეს გაიმეორებს :) 


თამუნა - ჩემი შუათანა და  -  14 წლის :)

დღემდე სჯერა, რომ გადავლახავ "ამ პერიოდს" და "დავსერიზულდები" :)


გიორგი  -  ჩემი ძმა - 4 წლის

15 წლის შემდეგ ისწავლა წერა და იგივეს, რასაც 4 წლის წინ ჩემი დის ხელით წერდა, უკვე საკუთარი ხელით დაწერს ახლა :))  დღესაც ვაბრაზებ და თვლის რომ ვარ ცუდი "ბავშვი",   გულკეთილი ალბათ აღარ ვარ მის თვალში, მაგრამ მაინც ვუყვარვარ (ნონ) : ))



თამარ კარელიძე- ვასასი -  8 წლის 
ჩემი ფავორიტი ჩანაწერი ამ რვეულში :)))))))))
ყველაზე ყველაზე ყველაზე  უცვლელი დამოკიდებულება ; D
"როცა ვინმე მოვა მათ გადავყვები და ყურადრებნას არ ვაქცევ, მაგრამ ძალიანძალიან ვუყბარვარ" <3

თეონა ( გვარი არ მახსოვს) - ქართულის მასწავლებელი - 27-28-29 წლის

როგორც აღმოჩნდა, ჩემს ცხოვრებაში მაშინაც არსებობდნენ ადამიანები, რომლებიც ჩემში რაღაც ისეთებს ხედავ(დნ)ენ, რასაც მე ვერც მაშინ და ვერც ახლა ვერ ვხედავ :) თუმცა გამოგიტყდებით და მაშინაც მსიამოვნებდა და ახლაც მსიამოვნებს ასეთI უტოპიების კითხვა : D

და კიდევ....

15 წლის წინ
ისევე როგორც ახლა
ძალიან მინდოდა შემძლებოდა ხატვა

მაააააააააააააგრამ

ჰხეხ

:))))





პ.ს.  გუშინ ამ რვეულის არსებობის შესახებ ჩემს მეგობრებს მოვუყევი:) გაეცინათ.. შოთიკომ, უი ჰხედავო, მაშინაც კი, 13 წლის ასაკში, როცა ყველას "მეგობრობის დღიური" ჰქონდა  და "რომელი მსახიობი გიყვარს", "რა წიგნს კითხულობ" -ს ეკითხებდონენ ერთმანეთს, მაააშინაც კი როგორი ეგოისტი ყოფილხარ, ხალხს მხოლოდ ერთ შეკითხვას უსვამდი "რას ფიქრობთ ჩემზე" - ო....  ძნელია არ დაეთანხმო... ეგოისტობაც არ ყოფილა გავლადი........ ყოველ შემთხვევაში  15 წლის მანძილზე.............. :)

1 comment:

Anonymous said...

bavshvoba, bavshvoba